Raising hell all over town

Den 23e juni (jag är så effektiv med bilder) så husade Diana födelsedagsfest hemma hos henne i viken. Mötte upp Minna och en stund därefter även Ema och drack lite i ett lusthus innan festen.
 
 
Sen drog vi till Diana där det bjöds på grillat, dricka och tårta!
 
 
Aram gillar körv!
 
 
Minna blev vän med Chuck! Haha
 
 
Födelsedagsbarnet med tårtan och en sugen hund!
 
 
Sen bar det ner mot krogen. Minna härjade massa och jag och Emelie hjälptes åt att tömma mitt bag-in-box.
 
 
Hamnade på Sahara och bärsade. Sen åkte Ema hem, Minna bröt sig in på Harrys och jag knallade hem. Väldigt rolig kväll må jag säga! Haha
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Minna

HAHAHAHaHAHA! Vilka JÄÄÄVLA bilder!!!!
Från och med NU ska jag göra nått åt min dubbelhaka hahahaha!!!

2012-08-01 @ 22:00:37
Postat av: Ema

Jävla bra kväll faktiskt, jävligt gott med korv också haha.

2012-08-02 @ 02:14:07
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0