There is a storm coming

Första augusti idag. Sista juli igår markerade slutet på min semester, känns nästan lite som slutet på sommaren också. Tog farväl genom att ha en väldigt produktiv dag iallafall. Handlade, filmade, bokade klipptid, framkallade mina kamerarullar från Emmaboda och tog en Afterwork med Elin och Jonas.
 
Dagens uppgift på kontoret var att cmyka en ofantlig mängd bilder blandat med lite eget arbete. Tar tillfället i akt och gör moodboards inför en kommande plåtning. Måste komma igång med lite egna saker nu, släppte allting såfort jag klev utanför Gamlebygränsen. Passar även på att gå igenom lite av alla bilder jag tagit under mina semesteräventyr, lyssnar på VNV Nation och stirrar drömmande ut genom kontorets fönster emellanåt. Silly life.

Kommentarer
Postat av: Ema

jag vill gärna hänga/plåta om du känner för det!

2012-08-01 @ 16:10:58
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0