Hold me much closer dear

it's getting colder here.

Busy week, eller kanske inte så mycket egentligen. Har plåtat till uppgifterna och tuschat och dylikt. Men alla tider har varit så utspridda att det hänt att jag inte behövt ta mej till skolan förens klockan 20 på kvällen ibland. Igår sken vårsolen iallafall starkt i Gamleby så jag vädrade ut internatet och vårstädade i köket eftersom att jag inte hade något schemalagt förens klockan 18. På kvällen hade vi möte inför vår kommande utställning under Norrköping Pride och sedan snabbplåtade jag pappa till nästa veckas reklamuppgift.

Idag hade vi redovisning med Jenny Lexander av den modeuppgift hon gett oss, så tänkte slänga upp dom här.
Vi fick uppgiften förra veckan och skulle göra en Fashion Spread baserad på ett ord vi fick av henne. Mitt ord var "Painters" och jag tolkade det lite såhär:


Fick beröm för min känsla för helhetsintryck, känsla och styling så det kändes bra :)
Kanske borde sadla om och bli stylist istället? haha.
Nu ska jag skanna klart mina negativ från Paris och Stockholm som jag fick igår och sedan bege mej in till Västervik med Sara för att införskaffa lite nödvändigheter såhär på en fredag.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Malin - MOLKAN.SE

Sjukt snyggt Tony! Du är en stor inspiration :)

2012-02-26 @ 09:39:06
URL: http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0