This world owes us nothing but a hard road to walk

These mountains that we move are everywhere we look

Måndag igår. Jag startade på nytt blad och hade en riktigt bra dag. Satt och fixade mina referensbilder och Markups att skicka upp till min bildbehandlare i Stockholm. Bilderna är från förra veckans plåtning med Emelie som jag hade. På eftermiddagen bakade jag Ben & Jerry Cookiedough cupcakes som jag råkade bränna men dom fick godkänt ändå. Jimmy klippte mej igen och jag färgade om håret så nu har jag (ovanligt för min del) kort och svart hår.


Idag hade halva YH1 redovisning av sina LIA-platser på folkan. Satte igång många tankar inför praktiken så ska försöka jobba ihop en plan imorgon medans jag retuschar mina beautybilder.
Har helt glömt bort det där med dator-bokning i skolan eftersom vi inte varit såhär många innan så dagens planer får skjutas upp till imorgon kväll istället. Ska gå hem och baka en ny sats med cupcakes istället :3 mhm!

Buh bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0