Seventeen like high

This is heavy sleepless times.

Känner hur mäktigt bra jag uppdaterat på senaste tiden så kör en "det-här-har-hänt-minns-jag-tack-vare-instagram".
Förra veckan klippte Jimmy mej som sagt. På onsdagen efter YH1s Lia-presentationer var det fotofest för alla tre klasserna på Ubbes här i byn. Eftersom att våran torsdags föreläsning var inställd blev vi uppmanade av lärarna att köra på extra hårt och det gjorde vi också! Mådde som jag förtjänade dagen efter.


På fredagen beslutade jag mej för att en helg hemma kanske var en bra idé för att komma på lite bra tankar och få ny energi. Sagt och gjort åkte jag till viken. Träffade Jonas och Jessica en sväng innan jag hämtade upp Julia och Linh och sprang omkring på Ica Maxis leksaksavdelning. Köpte massa gott och drog hem till Petter för att ha spelkväll.

På lördagen var jag hemma hos älskade mamma och pappa hela dagen innan jag åkte bort till Agnes för fest. Möttes av en enormt fin skylt på dörren! Träffade Mickan som äntligen kommit hem och det festades på bra. Hade enormt kul och minns kanske inte allt för väl vissa saker. Vaknade iaf. klockan 5 på helt fel plats med regnbågs-målade naglar och brorsans leg i fickan... ehe. Gick hem och däckade igen, vaknade och låg död tills Jossan smsade och ville ha panik-assistans så det blev att åka iväg och hjälpa henne innan jag tog bilen hem till byn för att se på Dumplings och få äta dumplings :3


I Måndags hade vi föreläsning med Jenny Lexander och fick i uppgift av henne att bygga en mode-editorial på 6-8 bilder baserat på ett ord vi fick tilldelat av henne. I tisdags hade vi Frederick Lindström här för att få en uppgift i bildkommunikation som vi ska pitcha till honom. Har kraschat totalt på dessa uppgifter och hjärnan har gått på speed i helt fel riktning. Lyckades iaf. ta mej i kragen igår och plåtade Jennifer till första bilden. Nu ska jag bara lösa det med flera modeller och framför allt studiotid så att jag får ihop nåt till redovisningen.


I tisdags var det Alla Hjärtans Dag också. Den fick bestå av fika efter föreläsningen och sedan "Alla Bittras Dag" fest på Tinas rum på internatet. Club Golvet levererade igen och det var en mycket rolig kväll!
Nu ska jag printa ut mina bilder från uppgifterna till Bildbehandlar i Stockholm, tvätta och styra innan jag ska plåta Emelie inatt till Lexander uppgiften. Kommer somna i sorg ikväll nu när jag läst ut sista Hunger Games boken också. Post Hunger Games Depression, oh yes!

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0