Can you fill me solely, deeper still and wholly?

With your understanding and your arms around me?

I fredags var jag inne i Västervik med Sara, fikade, shoppade och kollade på djur på djurmagasinet. Jag hittade en kameleont för 1400 kronor som jag ville ta med hem.
På kvällen vart det förfest hos Amanda och Mathilda där vi spelade kategorispel och galenpanna innan vi drog vidare för en helkväll på Ubbes.

På lördagen bestämde jag mej för att inte åka till Hultsfred utan fick med mej Petter till byn för fest istället. Åkte in till Västervik på dagen och åt ute med mamma och pappa för att fira mammas födelsedag, kollade in deras nya lägenhet och plockade sedan upp Petter.
Jägerkanna hela kvällen och jag vaknade fortfarande enormt packad på söndagen. Framåt två gick det över till tidernas brutalaste baksmälla så jag spenderade resten av dagen och kvällen i sängen och slutligen med Karatefylla-marathon i soffan.

Igår var vi i Älmhult för studiebesök på Ikea Communications (ICOM) hela dagen. Riktigt kul att se en såpass stor produktion och hur dom arbetar. Idag (tisdag) är det slutpill med Frederick Lindström uppgiften som ska redovisas imorgon. I eftermiddag har vi tredje bildbehandlar-redovisningen, You Are My Mirror. På torsdag är det heldag med Westin och på fredag drar jag och mina Vie-bundsförvanter tillbaka till Viebäck för att prata om Gamleby.
Tuschade om två bilder på Pauline för några dagar sen som hon ville ha så slänger upp dom här så det inte blir ett helt färglöst inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0