You can work, you can play

from the cradle to the grave.

I fredags var det "lugn kväll" på internatet som urartade i någon typ av smink-krig. Såg ut som sju riktigt svåra år när jag vaknade morgonen efter med läppstift och kajal i hela ansiktet och håret fullt med hårmascara.
Igår (lördag) så plåtades det i studion hela dagen och sen bestämde jag och Olivia oss för att skippa kvällen egentliga planer som innebar knytkalas.

Istället bjöd jag min fru på middag bestående av dumpling innan vi dansade till hög musik på mitt rum, drack kopiöst och tog igen massa tid tillsammans. Madde skjutsade in oss till stan och vi gjorde Palladium innan vi fick skjuts hem också. Skaplig lyx!

Var ett illamående, kinkigt, litet barn imorse men blev helt euforisk när jag kom ut i vårsolen. Underbart bakisväder! Nu sitter jag på studiogolvet och Jossan har förvandlat studio 1 till ett sjukhus, ser så enormt grymt ut. Avundsjuk_pojke_90.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0