Again, the end of days

Så var det slut på dagar igen och dags att infira starten på ett nytt år. Jag spenderade nyårsafton hos Agnes med en trevlig och framförallt god middag tillsammans med henne, Philip och Marie.


Och så lite chokladprovning på det också (eftersom att asken inte innehöll någon innehållsförteckning haha). Efter 7-tiden rullade Johan, Petter, Minna och Mårten in också för att festa till det lite. Jag och mina röda ögonbryn var ruskigt peppade.


Det festades, vi drog ner till Club 9, dansade och firade in det nya året med pussar och kramar. Vi drog till Åhmans, käkade och hade planer på att gå hem när jag blev medsläpad av Amanda och Kägo till Palladium. Gratis inträde och gratis dricka tackar man ju inte nej till och tur det för jag hade det väldigt roligt.

Däckade gott hos Kägo någongång på morgonkvisten efter ett väldigt bra nyårsfirande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0