I scraped my knees while I was praying

And found a demon in my safest haven.

Jeez förra veckan var det intensivt. Avklarade en ekonomikurs med prov, skrev min tenta i fotohistoria, plåtade till nästa uppgift som ska upp till bildbehandlarna, redovisade första uppgiften och fixade med uppgift nummer två.

I fredags var Nonas här och hälsade på och jag fotograferade honom till min "You are my mirror" uppgift. C'est manifique! Hoppas det blir bra, hela montage-grejen känns lite väl ambitiöst kan jag tycka.
Men jag fick iallafall bilder till mitt egen sidoprojekt och umgås lite med Jonas så det gör egentligen inte så mycket om det inte blir så jättebra.


På kvällen sen var det iallafall utflyttningsfest hos Amanda. Mitt topphumör och allmän matbrist gjorde att jag mest gled omkring i min egen lilla värld och hade inte så stor koll på vad som hände. Topphumöret fortsatte in i lördagen och jag var bakis i soffan med Tina och åt marrängsviss och drack kopiösa mängder Pucko till frukost. På kvällen var det barnkalas (läs inflyttningsfest) hos Mathilda innan jag blev skjutsad av Elin och Tommy in till stan och gick på krogen med bror min och träffade roligt folk.

Det har varit en bra helg. Har varit oförskämt glad och även om dåliga saker kommit upp i huvudet har dom runnit av mej i stort sett direkt. Har förmodligen fixat modell och idé och ja rubbet till nästa veckas uppgift också.
Life is sweet for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0