You know in this world

There is all kinds of happiness

Igår skickades den tredje och sista delen av våran tenta in och all tung tentaångest kunde släppas för en stund. Återstår ju fortfarande att se om man blir godkänd.
Vi ställde iallafall till med after-tenta-party vilket resulterar i att jag sitter här i datasalen nu klockan 14.14 med massiv baksmälla.

Bäst att piggna till dock, kommer en tjej från Västervik hit ikväll som jag ska plåta yrkesporträtt på till min "Working Class Hero" uppgift och "Telling a story" uppgift.
Så tentastressen är borta men det är fortfarande mycket som ska göras! Sitter och peppar mej med Supercell - My Dearest. Får en så varm känsla av den låten.


Bilder från gårdagen. Jag iklädd Adams nya supermandräkt, Piggelingrogg och Jellyshots.

Kommentarer
Postat av: Tess

Vad är jellyshoots??

2012-02-02 @ 19:40:10
URL: http://untilimthere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0