And the crashes are heaven for a sinner like me

Började fredagen med en liten portion panik till frukost. Som tur var ställde min fru upp som stand-in modell och vi körde gärnet i studion och tog oss sedan välförtjänt pizza. Sen var det avskedsfest för GF del 2 som slutade i nakenbad klockan 4 på natten och kom i säng runt halv 6.

På lördagen åkte jag, Jossan och Adam på loppis vilket bestod av tre tanter framför två bord med krimskrams framför byns lilla gym. Åkte in till viken på kvällen, firade av Kägo innan han flyttar till England om några timmar nu. Lyckades riva en stol och gå kaos på hela köket på festen. Mina ögon var som öppna kranar när jag tog farväl och sen gick jag hem från krogen som en snyftandes liten flicka. Idag har jag lidit bakisdöden och sedan kollat på Prometheus i 3D med Petter på biografen. Skitbra, galen och emotionell helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0