But inside my head, so loud and clear

Gick upp 6.20 imorse eftersom att Elin sov här och skulle upp till jobbet då. Styrde upp en stadig nudelfrukost med kyckling som Jocke bjussade på. Packade och fixade innan jag och Maria åkte och plockade upp Malin. Det var av mot Gränsö. På vägen, på Skanvik och ute på Sandviken filmade vi till min musikvideo vi har i uppgift till nästa vecka. Maria var supertålig modell och Malin var bästa assistenten!


5 timmars filmande senare var vi klara och drog tillbaka till byn. Skjutsade frugan, tog en dusch (vart genomsur efter att ha stått i vattnet och filmat) och drog sedan till skolan. Grund-klippte filmen, tuschade Editorialuppgiften vi ska redovisa imorgon och drog sedan hem. Nu har jag lite energi till övers så jag ska tokstäda lite på rummet. Natt-tvätta hade jag också tänkt göra tills jag upptäckte att någon snott mitt mjukmedel. Cranky_boy_90.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0