Midsummer

I torsdags flyttade jag hem till mamma och pappa i Västervik. I fredags var det midsommar. Jag ville komma i någon form av midsommarstämning trots att ursprungsplanen var att bojkotta det för att packa upp mina flyttkartonger. Tvingade iallafall med Petter ut för att plocka blommor, här skulle jag minsann pilla ihop någon form av krans! haha
 
 
Jag gjorde krans, Petter taggade stenar och jag passade på att felfokusera lite!
 
 
Snygga killar i midsommarkransar! Sen var Tony nöjd och vi kunde åka hem igen. På kvällen hade vi fest hos Fabbe och sedan ner på Briggen, Harrys och slutligen efterfest innan jag kom hem halv 9 på morgonen. Dumma jag glömde kameran hemma innan festen dock, men roligt var det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0