When you lose something you cannot replace

Igår var sista skoldagen i Gamleby. Mestadelen av dagen spenderades i skolan, att städa ut internatet eller förtränga flytten med öl på balkongen. Jag, Jennifer och Maria hade lite rit-terapi och smyckade marken utanför internatet.






Linda planterade ut sina växter i rabatten utanför internatet. På kvällen drog vi ut två bord framför internatet och hade avskedsfest med mat, glass och massa dricka!






Till och med Pitten som inte synts till på ett tag kom för att ta farväl av oss!






Festen fortsatte in på mitt rum och på Klubb Golvet. Markus visade sina moves i Carros klackskor och Christoffer blev bebis för en stund. Framåt 2 bar det av för nakenbad vid vattnet. Detta resulterade i kraftigt nerkylda lungor för mej vilket gav mej hemska andningsbesvär. På det en underbar panikångestattack också så var kvällen gjord. Tur att jag har så fina vänner omkring mej, jag fick finaste trösten i min stund av panik. Du är guld värd och det hoppas jag du vet!

Vaknade idag och ville nog egentligen aldrig kliva ur den där sängen. Ville inte släppa taget. Ville inte gå på avslutningsfika och ville verkligen inte säga hej då till alla underbara människor som jag varit runt konstant i snart ett år. Det känns jättehemskt och tomt nu och då går vi bara på praktik, vågar inte ens tänka hur det kommer vara när vi slutar helt. Tanken av att spendera sommaren i Västervik får mej vilja spy just nu, jag vill inte. Jag vill vara kvar här med min nya familj, bara för en liten stund till, snälla?!




Anna och jag tog iallafall ett glas vin och varsin cigarr på taket när dom flesta åkt iväg. Nu sitter jag i skolan med några kvarblivna och försöker se det positiva i allt det här. Det känns svårt nu dock, jävligt svårt. Imorgon lämnar även jag byn, kanske känns det lite lättare då...

Kommentarer
Postat av: Jimmy Tang

:'''''')

2012-06-20 @ 23:28:41
URL: http://jimmytang.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0