A dark world aches for a splash of the sun

Jag har alltid haft mina svackor, men det var längesen jag kände mej såhär.
Jag är så trött och frustrerad på att gå omkring och må såhär. Att inte ha någon själslig ro, att klistra på det där jävla leendet och försöka trycka undan allting dåligt. Jag är trött på att jag inte kommer någonvart för att jag själv inte klarar att pusha mej till den nivån jag behöver ligga på.

Senaste tiden är det ända jag tänker på att jag har sån stor lust att hoppa av, bara skita i det här, flytta tillbaka till Västervik och ta ett vanligt nio till fem jobb. Jag vet inte vad jag behöver göra för att på nåt sätt gräva mej ur den här helvetesgropen jag befinner mej i. Jag känner mej alldeles för emotionellt förstörd för att ta tag i saker på allvar och det frustrerar mej bara ännu mer.

Vilken vekling alltså, men det visste man väl redan.
God natt.

Kommentarer
Postat av: minna

nej tony, du får inte hoppa av! du ska ju syssla med foto ju, du kommer bli nått stort inom det ju, det vet jag! hihi.

tråkigt att du mår som du gör, hoppas det blir bättre snart, du kanske skulle gå och prata med nån? psykolog alltså typ? skönt att få ur sig allt... själv skulle jag också behöva det men är för feg för att söka den kontakten.

2012-03-06 @ 23:14:29
URL: http://candelarain.blogg.se/
Postat av: Joacim Schwartz

Alla har man svackor, vissa mer andra mindre.

Jag känner ibland samma sak, hur kan jag bli något när det redan finns så många andra som är mycket bättre? Det är verkligen farligt att tänka så, men något som får mig att tänka om, som du bör fundera på också, är att vi har kommit in på vardera väldigt eftertraktade utbildningar.

Väldigt många har sökt, men endast dom bästa kommer in och är dom bästa som kommer ut efter utbildningen. Bara det är en bedrift.



Du är jävligt bra, glöm inte det.

2012-03-07 @ 12:01:16
URL: http://roboman.se
Postat av: Malin - MOLKAN.SE

Jag har känt precis likadant under en väldigt lång tid. Det går över! Du kanske inte ser det nu, men man utvecklas hela tiden.



Jag tycker att du är fantastisk! Ge inte upp <3

2012-03-08 @ 11:49:30
URL: http://molkan.se
Postat av: Ema

låter som att du och jag är ungefär lika peppa på livet just nu! vet precis hur du känner och vilka tankar som snurrar, och det är för jävligt. men ge inte upp på skolan, det är väl foto du vill pyssla med? så gå klart utbildningen sen drar du någonstans långt bort från viken så hakar jag på! hör av dig, saknar dig.

2012-03-08 @ 16:16:56
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0