Three Weekends

Mars 9-11:

Tog en Västervikshelg. Småfest och häng hos Jossi på fredagen. På lördagen var det nykterhetsmöte hos Agnes igen och Epilepsikungen mötte oss i dörren. Jag fick prova på Philips mustiga skägg och Fabbe och jag provade på regnbågsshots på Palladium. Det enda jag hittade vid regnbågens slut var dock en toalett dagen efter.


Mars 16-18:

Tog en lugn fredag. Plåtade på lördagen innan det blev storfest och Sensation Green på skyttepaviljongen. Väldigt galen och rolig kväll. Bakispizza var obligatorisk dagen efter! (snodde två bilder av Baba från festen)


Mars 23-25:

Jag klev upp vid 05 på fredagen för att ta tåget till huvudstaden. Vandrade runt på stan och lunchade med 8bit innan det var dags för mitt möte inför praktiken. Mötet gick bra så jag köpte en awesome t-shirt för att fira. Kom hem till byn på kvällen. På lördagen blekte jag ur mitt hår och blev reeeev innan det var fest på Club Golvet. På söndagen åkte jag, Linda, Adam, Maria, Markus, Jennifer, Malin och Nikolina in till Västervik, mötte upp Petter och gick på bio och såg Hungerspelen.


Kommentarer
Postat av: betzor

tjyyyyv!

äh skoja

2012-03-31 @ 15:49:35
URL: http://baba-i-byn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0