We are a desperate kind

But this is a ruthless time

Efter en vecka med fritt eget arbete är vi tillbaka på schemat med massor att göra. Diverse uppdrag, utställning, uppgifter, föreläsningar och saker som ska göras. Nånstans mitt i all smet måste jag försöka klämma in en resa till Stockholm också. Bäst att lägga i högsta växeln och kickstarta kreativiteten!

I helgen var det St.Patricks-day vilket firades med Sensation Green här i byn som Jonas & CO från YH1 hade styrt upp. Riktigt rolig och pepp kväll må jag säga!
Just nu sitter jag och tuschar lite bilder som jag plåtade i lördags innan festen. Konstiga, dyra kläder men bra verkar det bli ändå!


Imorgon ska vi ha möte med People från Västervik innan det blir en hel eftermiddag och en hel onsdag med Stefan Ohlsson och avancerad friläggning.
Bye!

Kommentarer
Postat av: Ema

sv: tack tony <3 är dålig på att svara via bloggen men jag läser alltid iaf.

mycket fin bild må jag säga också!

2012-03-20 @ 22:28:36
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0