We can hope and we can pray that everything would work out fine

But you can't just stay down on your knees, the revolution is outside.

Somnade vid 5 imorse och försov mej till halv 12 när jag sov igenom alarmet. Eller jag hade inget egentligt tvång att gå upp så det gjorde kanske inte alltför mycket. Gick till skolan och spenderade dagen med att springa mellan att slava för mina kära klasskamrater och portfolio-retuschen vid datorn.

Vid halv 7 körde min hunger humöret i botten så jag traskade hem, käkade smaklös mat (måste lära mej krydda bättre) och gick tillbaka till skolan för att tuscha lite till. Nu sitter jag och blogg-stalkar min modell jag ska plåta imorgon och går igenom min hår och smink moodboard.


Det kan nog bli riktigt grymt. Hoppas jag får ihop stylingen bra bara och att vädret är på min sida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0