Bye Bye Wineslut

För en nästan exakt en månad sen (jag är snabb, jag vet!) så var det avskedsfest för allas vår Tina "Wineslut" Vernon innan hon for till Amerikat för att ha resten av sin praktik. Så nu har jag sammanställt en rejäl bildbomb från den kvällen, kanske slipper fler mordhot från LA efter detta!
 
 
Vi förade iallafall lite hos oss innan. Jag och Anna lekte bartender med spriten som fanns i lägenheten innan vi drog vidare till festen hos Olle.
 
 
Sara var partyglad och Olle smygåt av tårtan i köket.
 
 
Dör massvis på Issa "Bitch Please!"-face!! Haha
 
 
Adam inser att jag gör vad han än säger när jag är full: "Lägg dig i badkaret!!"
 
 
"VAD FAN HÄNDER??"
 
 
Sen hamnade vi på Debaser och dansade sönder. Träffade Olle och brorsan. Sen drog vi hem och däckade. Dagen efter hade vi farväl-bakis-lunch på Babel Deli och tidigt på måndag morgon vaknade jag av att Tina kämpade sin stora resväska genom vår hall. Ett miserabelt "hej då!" sen var hon borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0