I don't ever want to leave this town

cause after all, this city never sleeps at night
 
Jag har flyttat till Stockholm. Hittills har det resulterat i blåsor på fötterna, att jag bränt handen mot varmvatten-röret i duschen, att jag skärt upp knogen på en konservburk och ett ryggskott eller liknande då jag nu lunkar fram som en 90-årig man.
 
Sen har det ju hänt bra och roliga saker också. Men det orkar jag inte gå in på nu. Ska inviga min nya säng snart, är obeskrivligt lycklig över att få komma ifrån att sova på den hårda skinsoffan som de senaste fyra nätterna. Hoppas innerligt att ryggen är bra imorgon så jag kommer iväg till praktiken. Retuschen och after worken kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0