All it takes for your dreams to come true

Igår (lördag) så hade jag inte fotografering inplanerad tillsammans med Philippa från Scandinavian Models som jag fotograferat en gång innan på skolan. Plockade upp henne på stationen på morgonen och Elin fick agera assistent eftersom att min tilltänka assistent/MUA var sjuk.
 
 
Philippa in action och jag och den obligatoriska fotograf-stancen.
 
 
Sen tröttnade Elin och tog sånahär snygga bilder på sig själv istället. Duktig assistent!
Plåtningen gick iallafall grymt bra trots att det spöregnade. Ska sitta med bilderna i veckan såfort jag får lite tid över. Imorgon ska jag ner till biblioteket och hjälpa till med vår Push-utställning som ska va där ett tag och på tisdag blir det en heldag i Linköping med Elin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0