Forgotten frames

Håller på att tömma över alla bildmappar jag har på min macbook. Det är en ganska långdragen process eftersom att mina två externa hårddiskar är ställda för PC så jag måste föra över alla filer på usb, vidare till mammas och pappas laptop och sedan vidare till en extern hårddisk. När allt är gjort ska jag hursom se till att formatera om en av hårddiskarna för mac så jag har sen.
 
Det jag ville komma till var iallafall att när jag håller på att rensa och gå igenom alla bildmappar så snubblar jag över bilder jag helt hade glömt bort eller inte lagt upp någonstans. Här är två bilder jag tog på Elin i början av sommaren när jag flyttat till viken och inte hade plåtat något eget på ett bra tag.
 
 
Imorgon hoppas jag vara tillbaka på kontoret. Har varit sjuk i två dagar och tristessen tar död på mig. Plus att jag har en del jag vill ha gjort där. Skönt att man saknar sin praktik ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0