Keep making me laugh, let's go get high

Sitter ihopkrupen i datastolen och sjunger bort ännu en baksmälla. Hjärndöd musik som inte hjärnan behöver speciellt mycket verksamhet för att kunna hänga med i. Vaknade till ett "Vafan hände igår?"-sms, som om jag skulle ha någon bättre koll. Jag förfestade, gick till krogen, träffade folk, drack öl, hade kul, gick hem. Allting där emellan är ju bara detaljer. Ikväll blir det förhoppningsvis en riktigt rolig fest, är taggad hursom!
 
Har en så skön känsla av välbehag nu för tiden. Det mesta känns liksom bra, även om inte allt har löst sig så tar jag det med ett leende och ett "det löser sig alltid!". Till och med Västervik känns bra, nästa annorlunda. Man kanske ser saker på ett lite annat sätt när man vet att man snart kommer lämna det. Just det, 1a september idag! Om exakt en månad sitter jag förmodligen i en lägenhet i Stockholm och skriver istället. Låt september gå fort, men inte för fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0