My songs now what you did in the dark

Förra veckan tog praktiken slut. Jag och Olivia hoppade på tidigaste morgonbussen till Västervik på fredagen för att vi skulle infinna oss på skolan denna vecka. Kom hem, hjälpte Olivia att flytta in på sitt internatsrum på folkan och sen tog jag det bara lugnt hemma. Vi firade Ida på lördagen, hade måndagsmöte och examenshandledning på måndagen. På kvällen kom Anna som skulle bo hos mig i tre dagar. Tisdagens föreläsning blev inställd då fotografen hade råkat ut för en bilolycka. Onsdagen och torsdagen bestod av LIA-presentationer och massa retusch eftersom jag hade deadline på en grej jag hjälpte Niclas med. Nu är det torsdagkväll och jag har precis suttit i badkaret och duschat i nästan en timme för att rensa hjärnan. Helgen är fullbokad så något vila blir det inte av!
 
Såg en grej förut också som gjorde mig glad. Fall Out Boy har äntligen släppt en ny låt (jag som trodde dom splittrats för gott). Lite poppigare och mer mainstream kanske men jag tycker fortfarande om den, väldigt catchy! Längtar tills nya albumet och hoppas att det är bra. Likadant med Paramore, älskar deras nya låt nu fast jag hatade den första gången jag hörde den. Väntar spänt på albumet!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0