Wednesday

Förra onsdagen (alltså den 15e maj) så skulle jag och Niclas på ett event med Stockholm Fashion Week Magazine eftersom att han fotograferat omslag och en editorial i senaste numret som jag retuscherat. Drack lite öl hos honom på eftermiddagen innan vi tog bussen till Taverna Brillo där eventet hölls och mötte upp hans tjej Helena. Efter lite gratisdricka och mingel där så stack vi vidare till Scandic över gatan för en vernissage.
 
Kollade bilder, minglade, drack lite gratis bubbel och mötte upp Christian och Anna (stylisten som Niclas jobbade med till SFWM). Tog taxi bort till F12 efter att Niclas kallat mig "bondpojk" som aldrig varit där haha. Terassen hade invigning och det blev mer dricka, mingel och dans. Drog mig därifrån någongång i den dimmiga onsdagsnatten efter en riktigt rolig utekväll i Stockholm. Kändes lite som att jag invigde att jag nu bor och jobbar här på riktigt!
 
 
Slutligen slänger jag upp jobbet för SFWM också! Riktigt kul att se det i tryck eftersom jag fick fria händer av Niclas i retuschen, samt att jag för en gångs skull fick stå med i tidningen! Yippie! :D
 
 
Fotograf: Niclas Brunzell / Söderbergs Agentur  -  Stylist: Anna Sundelin  -  Modell: Olivia W / Nisch Management
Makeup & Hår: Martin Sundqvist  -  Stylistassistent: Denise Hernandez  -  Retusch: Tony Ottosson 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0