Fashion Week Stockholm

I förra veckan var det Mercedes-Benz Fashion Week här i Stockholm. Jag smygstartade redan lördagen innan genom att agera digi-ass åt Frida Marklund när hon plåtade lookbook för Alice Fine SS14.
 
 
På måndagen mötte jag upp Jonas, Romana och Anna (en tjej från Tjeckien och en tjej från Italien vi mötte på en krog nån helg innan) för lite fördrickande hos Jonas innan vi tog oss till Nosh and Chow för Erïk Bjerkesjö x Peroni After Show med öl och mingel. Drog oss sedan vidare till Taverna Brillo efter någon gratisöl för mycket där Jimmy mutade mig till dans med mera öl. På tisdagen mötte jag upp Sara, Jimmy, Jonas m f. för att gå på Cheap Mondays After Show fest i deras pop-up store.
 
 
På onsdagen smet jag ifrån jobbet på lunchen, mötte upp Agnes och tog oss till Bukowskis för att kolla på Alice Fines visning och lite annat.
 
 
Mer modeveckan än så blev det inte. Får försöka hamna nånstans på mode-kartan innan nästa gång så man kan gå på lite fler visningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0