Because it has to be so lonely

to be the only one who's holy

Sjukanmälde mej idag på praktiken så att jag skulle hinna fixa massa saker här hemma.
Tog lite extra sovmorgon, grejade mat, städade, skrev ihop mitt cv, sökte två jobb, skickade in en intresseanmälan och lämnade in massa papper på af.
Känns skönt att ha såpassa mycket gjort.
Måste nog dock till skolan imorgon och prata med AnnSofie så att jag vet vad eleverna ska syssla med när jag har dom nästa vecka.
Lite dåligt om deras lärare kommer dit och inte alls vet vad dom ska göra x) haha.

Jag känner mej lite sådär småtrött på att folk alltid ska missuppfatta varandra och peka ut varandras fel nu för tiden.
Det är nog det enda jag får höra om dagarna nu tror jag och eftersom jag tvingas lyssna känner jag mej så extremt falsk mot vissa personer.
Ta er tid, ransaka er själva och se era egna fel i saker också!
Det beror väldigt sällan bara på en person.

Imorgon blir det ev. lite körskola, praktik och sen 90-tals kväll på mejeriet.
Men jag får se om jag ens orkar.
Om alla ska vara så himla gnälliga om varandra så vet jag inte om jag orkar sitta där och lyssna på det.
Jag har mina egna bekymmer och visst jag lyssnar gärna på folk, sålänge det inte är tonvis med skit dom ska kasta över mej.
Jag kan säkerligen säga rätt ut till er vad ni själva gör eftersom jag får se alla sidor av det, men frågan är ju hur mycket ni skulle uppskatta mej om jag sa det?


Fotade lite i det härliga höstljuset i förmiddags.


Kommentarer
Postat av: Ema

ja, självklart kan vi göra det :) det vore trevligt! tack så mycket!

2009-10-16 @ 23:05:43
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: sofia

vilka fina höstbilder! jätte fint ljus och färg =)

2010-02-10 @ 12:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0