I'm just waiting for the future

To swallow me whole..

Torsdag och nu har jag officiellt höstlov, ja eller något sånt.
Veckan har varit väldigt bra men jag känner mej onormalt sliten av någon anledning.

Måndag: Tidig körlektion, bokade halka, uppkörning och allt sånt skit. Neverna kickade redan in!
Mötte upp Ottilia på stationen sen och vi kollade runt på stan innan vi tog en lång fika med Sanna.
Tisdag: Praktik från 8.20 men fick sluta tidigare istället för klockan 16.00. Drog hem till Madde med Petter och fikade med chokladmuffins och té.
Onsdag: Praktik från 8.20 till 14.30. Var ensam lärare eftersom alla andra var borta. Hade treorna i bild på förmiddagen och tvåorna i digitalt skapande på eftermiddagen. Efter jobbet mötte jag Minna och Ellinor på stan och så.
Idag: Praktik från 8.20 till 16.00. Målade om, slängde skrot, skruvade upp tavlor i skolan. Tog en morgonpaus utanför skolan när Elin Thilly kom förbi :D känns som evigheter sen man såg henne sist.
Kvällen bjöd på en kvällspromenad men jag var mentalt frånvarandra av någon anledning. Trött som fan.
Har även kladdat upp lite skisser på fotoidéer (så jag inte glömmer bort dom) och övat lite smått på hudretushen.




Imorgon blir det körskolan, kolla stan, ta nytt ID foto (så jag SLIPPER tjaffsa med vakterna 15 minuter extra på Palladium varje jävla helg), starta en vinsats och sen chillkväll med Petter :)
Lördag blir det bakning, spelning och sen fääääst!

Nästa vecka blir det massa saker jag inte orkar rabbla upp just nu haha. Lite foto håller jag tummarna för iaf.!
Cya!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Yeah, vi ska baka och dricka öl ju ;)

2009-10-22 @ 22:54:19
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Jennie

Haha va? Fattar inte riiiiktigt vad du menar? Antar att du skrev till fel person xD

2009-10-22 @ 23:07:59
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Jennie

Haha juste, glömde att jag hade skrivit ett inlägg xD

2009-10-22 @ 23:31:12
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Hella

Du ritar så braaaa tony!

2009-10-25 @ 02:50:48
URL: http://meloniah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0