Keep your feet on the ground

And your head in the clouds


Allt rullar på nuför tiden med ett ganska bra flyt.
De senaste dagarna var en stor chock och jag är fortfarande orolig för dom det gäller och tänker på dom.
Mitt liv fortsätter dock, och jag har faktiskt fullt upp på ett ungefär.

Jag och Agnes bakade cupcakes i fredags som blev mycket goda.
Jag tror vi upptäckt en ny passion för bakning, det är riktigt roligt!
På lördagen bjöds det sedan på en mycket rolig fest hemma hos Agnes.


Bild på våra mumsiga cupcakes.Här Under en bild från festen!


I måndags började Petter skolan så där rök ungefär 50% till av mitt umgänge.
Dock har jag tursamt nog lyckats träffa massa folk iallafall!

Imorgon är Petter ledig också så jag får träffa honom då! :D
Resten av veckan ser ut ungefär, träffa fina människor, fotografera, rita, baka och partaja!
Imorgon kanske jag ev. gör vissa planer... får se!


'Til next time! ;)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack vännen, det värmer men dock är det svårt att se det som alla andra ser. Jag ser ju alla felen och ni ser det som är bra..

2009-09-27 @ 22:10:08
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0