That little creepy girl, oh, she loves to sing

She has a little gift, an amazing thing

With her little funny eyes of hazel, with her little funny old blue hat
She will go and set the world on fire, no one ever thought she could do that



Lördag och påskafton idag.
Sitter för stunden i morgonrocken framför datorn, lyssnar på inspirerande musik och försöker få bukt med en av bilderna från fotograferingen med Elin Thilly igår.
Om bara mitt photoshop inte var halvdött, tror min dator kan behöva vila lite!

Och angående fotograferingarna. Skrev ju sist att jag väntade på Emily för att vi skulle iväg och fota.
Har börjat på en ny bildserie (eller hoppas det ska kunna bli det) med lite makabert tema haha.
I måndags tog första bilden med Elin som modell och Emily som ass/statist.
Igår togs andra bilden till serien med Thilly som modell. Vi tog bilden och åkte ut till en öde plats.
Eller ja öde och öde, lite sällskap fick vi när ett äldre par vandrade förbi när vi höll på att städa bort röran.
Gubben såg inte alls ut att tro på att det bara var ett fotoprojekt, bet he thought we had actually killed someone!

Tänkte iaf. slänga upp lite behind the scenes bilder sålänge:










Nästa vecka blir det ev. att ta tredje bilden om det finns tid samt tillgång till allt som behövs.
Nu ska jag vila lite och kolla klart på Whiteout som jag började kolla på igårkväll.
Ikväll blir det party, hoppas det kan bli trevligt :)

Glad Påsk!
Bye!

Kommentarer
Postat av: Jennie

SÅ KLART DET BLIR :D Ska bli kul att ses :)

2010-04-03 @ 17:16:52
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: En modells & statist liv

hehe okej :D

2010-04-03 @ 21:14:50
URL: http://modellinglove.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0