You try to lift me, I don't get better

What's making you happy, Is making me sadder


Stressig dag nr 1 avklarad!
Jag har hunnit att äntligen välja ut och fixa mina slutliga 10 foton till arbetsproverna med lite hjälp av Issa och Jos samt skickat iväg dom för att printas.
Har lyckats att sy lite granna på min snygga utstyrsel till uppcon, måste köpa en dragkedja och skit imorgon och försöka få klart det.
Hann även träffa Anna idag som var hemma från Linköping.
Det blev en sväng på Lager, fika på McDonalds och en tripp till Coop.

Imorgon ska jag fixa frisörtid, köpa lite grejer om mina pengar äntligen kommit, sy, skriva ut uppcon biljetten, kolla oljan och dylikt i bilen och putsa rutorna som fortfarande har fettmärken efter fejkblodet.
Ska även försöka rita lite saker jag lovat folk och ev. hinna med lite Lost med Mårten och Philip på kvällen.

Onsdag hoppas jag att jag är klar med syendet, kan träffa Pauline och ev. fota Ellinor innan ungen ploppar ut.
Ska även planera lite och rita det som förmodligen inte hinns med/orkas med på tisdagen.


En produktbild jag tog för ett tag sen som jag försökte panikrädda till arbetsproverna.

Nej nu ska jag försöka teckna lite och kolla film lite simultant!
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Ema

vad menar du med "om dina pengar har kommit"? får inte du lön samtidigt som alla andra eller? :O

2010-04-06 @ 00:59:35
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: jm

Sent svar; Haft en bra påsk...? :D Allt bra med dig idag?

2010-04-06 @ 10:47:31
URL: http://maluwie.blogg.se/
Postat av: Ema

sv: aha okej, men då syftar du ju alltså på pengarna du får från af? men du har väl inte fått din lön än heller, eller?

2010-04-06 @ 12:13:33
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0