Don't get me started on what it means to be alive

Friday, slow friday!
Här sitter man, nu 20 år och räknar ner dagarna till jullovet som börjar om exakt en vecka.
Ska bli skönt att vara hemma lite längre, man hinner knappt innanför dörren innan man ska åka igen när man är hemma annars.

Förra fredagen åkte jag hem, plåtade med Ema, smådrack lite med Amanda, Fabbe, Petter och Kasper hemma hos Jennie och Rasmus innan vi drog ner på Kickin Laces spelning på Club9. Tog en snabbis förbi Johans spelkväll innan jag drog mej hemåt.

På lördagen blev det full rulle, skolarbete, första systemet-köpet, släktbesök och middag innan jag drog till Jennie och Rasmus. Amanda fixade mitt hår innan vi började på drickat.
Och lite väääl på drickat var man väl, när folket kom efter 7 var man ju redan rätt go kan jag lova!
Befann mej väl på diverse ställen under kvällens gång men hade hursom riktigt roligt.
På söndagen mådde jag inget vidare och ville helst spendera kvällen hemma så bestämde mej för att åka tillbaka till Viebäck först på måndag morgon. Kollade på film och tv med Petter och bakisdegade på kvällen istället.

Tog bussen hem till Vbäck på måndagen och möttes av gratulationer, ballong och fika av världens bästa klass (och fru, Olivia).
I övrigt har det varit 180km/h hela veckan känns det som. Bott i datasalen och studion ungefär. Hade redovisning av vinterbilderna jag plåtade med Elin Thilly i helgen samt textredovisning av yrkesreportaget. Plåtat konstfoto, retusherat massor och legat i allt som ska göras innan jullovet. Har fått dagens fixa idé att om det här med foto skiter sej så vill jag bli vargskötare haha. Helgen blir hursom lugn och får bestå av skolarbete, film och städning.

Konstbilden på Emily och Olivia. I call it "lesbians in space"!
Lite löst inspirerat av t.A.T.u's "Cosmos" kanske, eller något, haha.

En av bilderna på Elin från helgen.

Allt går så sjukt fort just nu, fast av någon anledning känns allt ändå så vardagligt. Jag behöver lite action i mitt liv känner jag. Saknar praktiken något enormt, det kändes mycket bättre att vara ute i verkliga livet! Men livet leker ändå, allt känns bra! Allt känns levande!
Nu ska jag hem, fortsätta städa och slå in julklappar innan idolfinalen ikväll!
Bjuder på en bild på Emily som jag tog igår som avslut:

Trevlig Fredagkväll!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ååh, så fina bilder ;> Känner också att jag vill ha mer action! Man brukar väl känna så såhär dags på året kanske..

2010-12-10 @ 19:01:29
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Jennie

Sv: Ja precis, vi kör!

Äsch, tror jag nog du skulle ;D Ska nog fan be henne fixa det på mig, skulle va sjukt nice att testa något nytt :D

2010-12-10 @ 19:27:18
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Agnes

sv: Tack tack Tony :)

2010-12-11 @ 20:53:59
URL: http://agnysivy.blogg.se/
Postat av: Pauline

du blir bara bättre och bättre! Keep up the good work friend!

hur länge blir du på viebäck nu?

massa kramar ps

2010-12-17 @ 11:37:35
URL: http://shannyleesmitz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0