Our experiences shape us

and they tarnish us.


Söndag och för en gångsskull sitter jag inte bakfull!
Stort framsteg kanske? Skönt att inte dricka i helgen var det iaf. och jag överlevde en helkväll på krogen spiknykter. Skönast var nog att kunna ta bilen ner och hem.

Länge sen jag skrev var det visst och lite saker ska väl uppdateras.
Förr-förra söndagen åkte mamma och pappa till Göteborg och flög sedan till Kanarieöarna för att fira mammas 50års dag så jag fick huset för mej själv i över en vecka.
Helt underbart! Det blev tv-maraton, lill-lördag, bastukväll, en trip till Oskarshamn och en 80tals fest!

Nu i veckan har det bla. varit bio två ggr på Alice i Underlandet. Folk verkar bli sjukt besvikna på den men jag tycker den var sjukt bra! Älskar alla små nördiga detaljer och hela känslan!
Musik Direkt var det i fredags också. Det var bra om man bortser från en rad med idioter som satt bakom och betedde sej som ett gäng omogna småbarn.

I övrigt så försöker jag välja ut mina arbetsprover till fotoskolorna. Har lite småpanik för allt känns sådär "det duger inte".
Ska skissa upp lite nya idéer och försöka fota dom om jag hinner.
Arbetsproverna till konstskolorna har jag inte den blekaste om vad jag ska göra, får lösa det på nåt random sätt.


Några av bilderna jag överväger som arbetsprover.

Har även fått anställning som homeparty-säljare. Det är dock mer ett extraknäck och nu när jag insett hur lite jag ev. kommer tjäna så funderar jag på att tacka nej. (17% provision är inte särskilt mycket)
Håller tummarna att jag får nåt annat istället.
Har sån ekonomi ångest över sommaren så vore ju skönt med någonting.
Ska ju på West Coast Riot och Metaltown men skulle va gött att ha råd med P&L och Pier Pressure och ändå kunna leva i sommar också.
Ah well, det är sånt så löser sej!

Ska återgå till photoshop nu,
fairfarren!


Kommentarer
Postat av: Agnes

Alla tre bilderna är asbra, så dom tycker jag du ska skicka med :) 17 procent provision, hur mycket ungefär skulle du tjäna då?

2010-03-07 @ 17:15:46
URL: http://agnysivy.blogg.se/
Postat av: Ema

åh vad jag inte gillar mitt orange/röda hår på de där bilderna x)

2010-03-08 @ 14:25:40
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0