You won't find me in the same spot, believe me

I could never stop!

Lördag och jag sitter tillbaka i Viebäcks datasal! Jag orkade inte sitta ensam i Borås hela helgen så tog tåget hit för att få lite sällskap i form av Linda :)
Har gjort en liten tillfällig ny design, ska göra om headern och det nogrannare när jag får tid.
Första praktikveckan är nu över och jag känner mej sjukt nöjd. Har fått se och göra en hel del saker!
I tisdags som sagt så fick jag plåta lite produkt innan jag fick plåta lite outfit-bilder också vilka jag märkte för några dagar sen redan ligger på hemsidan.
Där är några av bilderna jag tog!
Fick även plåta pälsmössor so jag har suttit och tushat i veckan. Fixade den sista nyss och skickade iväg bilderna till Siri så får hon göra vad hon vill med dom haha.
Några av bilderna jag plåtade ihopsatt i ett kollage för skojs skull.
I onsdags satt jag och tushade på dessa medans Anders fotade underkläder med Valeria. På torsdagen var jag sedan ledig och tog en välbehövd sovmorgon och degade i lägenheten hela dagen.
På fredagen var blogg-Ebba hos oss och modellade så jag tog lite behind the scenes bilder och tittade på när dom plåtade.
Precis innan lunch kom Tobbe in och dumpade en hög med skokartonger på mitt bord. Dessa skulle plåtas imagebilder på och retushas till nyhetsbrevet. Så det var bara sätta igång att plåta under viss stress eftersom att mitt tåg skulle gå 3 timmar senare.
Sådär blev iaf. en av bilderna jag fixade. Det var nya skor från Kenzas Wildflower som jag fick plåta.
Fick hursom iväg bilderna till Elina som skriver nyhetsbrevet och hon verkade nöjd så.
Stressade iväg, tog tåget till Nässjö och handlade med Linda innan vi tog taxi till skolan. Kvällen rundades av med lite filmer, mat och i mitt fall vin. Det känns skönt att vara tillbaka i min lilla etta, har saknat den!
Ikväll står det nog foto, film, mat och åter vin på schemat! Imorgon blir det pizza i stan innan jag åter tar tåget tillbaka till Borås.
På måndag ska det plåtas nyårseditorial och det kommer enligt min handledare Per bli "Kaos!! På ett bra sätt!".
Får väl se vad det innebär!
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Ema

grrrlllrrrllrlrlr, skoooooooor <3 åh, vill ha en mössa NU. väljer faktiskt mellan den i mitten längst ner och den längst ner till höger fast i svart. båda ser ju skitsnygga ut på henne men de kommer ju se ut som en död bäver på mig :( haha.

2010-11-13 @ 19:28:32
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Jennie

Gillar verkligen skobilden! Sjukt bra jobbat Tony, är så stolt :D

2010-11-15 @ 13:57:42
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: julia

du är grym som vanligt!



hur blev porträttet och den andra bilden?! :D

2010-11-15 @ 20:54:19
URL: http://juliairene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0