If you take it from me, live your life for yourself.

Cause when it’s all said and done you don’t need anyone else.


Åh vad jag älskar A Day To Remembers nya låt. Inte riktigt så hård som jag kanske skulle önska men still riktigt skön! Längtar nåt sjukt tills deras nya album kommer, kommer sitta perfa när jag befinner mej i Borås.

Igår redovisade vi iaf. omslagsbilderna, inte mycket att säga om det. Kändes mest som att lärarna kollade över dom och pekade ut några enstaka. Efter det redovisade vi även våra egna versionsbilder (Kenzo bilden på Elsa då i mitt fall) och det kändes så skönt. Fick nästan bara bra kritik och beröm. Lite redemption för bildspelsmisslyckandet kändes det som!
Efter skolan plåtade jag min mässbild tillsammans med Ollie och Fredrik. Testprinten ska visas upp imorgon så får se om jag ev. gör om den lite nogrannare till den riktiga printen sen.

Idag var Karolina Henke och föreläste hos oss. Vilken helgrym brud! Hon kör på i 120km/h med världens skönaste berättelser. Enormt inspirerande precis som Pieter var! Mot slutet fick vi även visa upp några av våra egna bilder och alla lovord man fick beredde nog på mitt ego något enormt, haha.


Karolina Henke fotad av mej

Imorgon ska vi redovisa observatörslayouten som jag måste plocka ihop lite snabbt efter frukost, och även gå igenom alla testprintar på mässbilderna.
Hörde rykten om party på kvällen så hoppas på något sånt. Skulle även behöva städa här, har inte lyft ett skit från golvet sen Jennie och Amanda var här...
På lördag kommer Julia hit över dagen också och modellar till mina tre studiobilder jag har i uppgift till onsdag!

Nu ska jag börja röja lite och se över min läsläxa lite om jag "kommer ihåg" ;D

Kommentarer
Postat av: Jennie

Cool bild!! x)

2010-10-14 @ 22:28:29
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Amanda

HAHA. jag hoppas verkligen att den där plastpåsen åkte undan illa kvickt dock.. x)

Sjukt snygg bild förresten! :D

2010-10-14 @ 22:41:38
URL: http://amandalindh.blogg.se/
Postat av: fannie

din blogg får mig att rysa, haha

så jäkla mycket känslor i dina (assnygga) bilder och intressanta texter! (:

2010-10-14 @ 22:44:40
URL: http://ruesdeparis.blogg.se/
Postat av: Linda

Du är värd allt beröm, du är grym Tony!

Dessutom bland de bästa assistenter jag någonsin haft hahahahaha

2010-10-14 @ 23:02:37
Postat av: Tony

Hahaha tack Linda :D kanske borde tvätta bort min blåa mustasch btw..

2010-10-14 @ 23:09:37
URL: http://thewallsarelistening.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0