I've got real big plans

and such bad thoughts!


Äntligen har jag en stund för mej själv då jag hinner uppdatera lite!
Observatören gick väldigt bra! Vi blev som sagt avsläppta i Tranås, sov i ett trapphus och drack vin. Dagen efter liftade jag till Mjölby, duschade hos Robin och smög sedan på tåget till Norrköping där jag fick stanna över natten hos Elin :)
Kom hem dagen efter till skolan, duschade och satt sedan med bilderna i 6-7 timmar.
Om någon vill kolla bilderna så finns dom på 27-29 september i min bilddagbok, gästlösenet är "morot" ifall någon inte har bilddagbok, haha.

Idag redovisade vi då dom fem bilderna och jag känner mej väldigt nöjd med den respons jag fick.
Tänkte slänga upp dom i min portfolio när jag pillat ihop det lite snyggt med texten.
Slänger upp en länk då ifall någon vill kolla!
Imorgon ska vi även redovisa texten vi skrivit om upplevelsen, får väl se hur det går.

Förra veckan bestod annars med en skolresa till Gränna och Omberg på torsdagen. Under den dagen hade vi även uppgiften "omslagsbilden" att göra. Jag hade ju förberett nada men som tur var hade vi sminket med och en schal som Olivia hade. Det och Emily som modell är allt som krävs! Blev skitnajs!


Min omslagsbild, vill egentligen ha Elle-loggan men snodde dit Vogue sålänge eftersom jag hittade den!

På fredagen hade vi heldag i Lightroom med David Holmström/Brohede och jag tror jag fann himmelriket! Åh denna effektivitet, att jag inte provat på det innan!
Elin kom hit på besök på lördagen så det blev en hel del plåtande då jag även passade på att köra tethered shooting till imacen, skitsmidigt och superbra!
Elin A hade snott våra pocket wizards så hade en ursäkt att låna Jockes Mark II och plåta med den eftersom att min kamera saknar hål till synksladden ;D

På lördagkvällen fick vi även bevittna det speedade/halvpackade matattentatet i Skogsbrynet 2 som genomfördes av ett gäng av mina kära klasskamrater xD herregud vilken syn! Kastade ägg och knytkalas för att inte tala om överfallet på Ollies rum haha!

Slänger in en bild på Elin från i lördags också!

Hello Sailor!

Nu ska jag äntligen ta lite välbehövd, lugn tid för mej själv!
Jag ska snart hoppa i duschen, sen hälla upp ett glas vin (eftersom jag inte rörde mitt tetra i helgen) och lägga mej och dega i sängen framför nån film.
Gud vad jag älskar det här med att bo själv! :D
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Snygg bild på Elin :D

2010-10-04 @ 18:25:18
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Ema

härliga färger på elin-bilden, gillart :) den andra med då, men det har jag nog redan nämnt ;) synd att du inte hade lite tid över på fredag.

2010-10-04 @ 18:27:44
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Haní

bilderna blev ASsnygga, både på emily o elin! gillade dina panoramabilder på observatöruppgiften också, kanske inte gav så mycket kritik just då haha för ja va lite hängig... men ja gilla 2an o 5an bäst ;)



sv: hehe jo, vi fick det ju riktigt lyxigt båda nätterna ^^ fast trapphus är egentligen en erfarenhet man borde ha i sitt cv, så där är jag väl lite avis på er! haha

2010-10-04 @ 20:36:13
URL: http://rattfeldts.blogg.se/
Postat av: Ema

sv: tack tonkan! det hoppas jag med :)

2010-10-04 @ 21:28:53
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Jennie

Aaw, det var najs att komma på besök :D Bra det bra det, hoppas du mår bättre snart <3

2010-10-11 @ 22:11:32
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0