Like dirt above and sky below

like this you turn me, why did you go?


Jag får höra att jag uppdaterar dåligt och jag håller med!
Jag har bara inte orkat ta mej tid, har uppdaterat bilddagboken och min portfolio istället så bloggen har blivit lite åsidosatt.

Nu har jag, any how, bott i Viebäck i snart fyra veckor.
Tjena... Fyra veckor, det låter längre än det känts nästan.
Fast å andra sidan känns det som att jag har känt min klass i månader ungefär.
Får väl iallafall köra en liten summering kanske;

Klassen är riktigt awsome, alla är så öppna, trevliga och duktiga!
Mitt rum är toppen, lärarna är skitbra och allt är faktiskt riktigt bra tycker jag.
Vi har gjort massa roliga saker som plåtat i studion, streetfoto i Jönköping, utflykt till Kleva gruva och klassfester.
Isoleringen kanske tär lite väl ibland men det bättrar ju på kreativiteten en hel del!

Orkar nog inte gå in på allt känsloblarr om hur det är för allt har varit en berg&dalbana känns det som.
I ena stunden mår man bra och i nästa dåligt.
Förra veckan var nog egentligen värst, usch jag kände mej bara uppsliten med roten och planterad på en plats där jag verkligen inte hörde hemma.
Men det är på bra väg uppåt iaf. så vi glömmer allt det där!

Idag var iaf. Pieter ten Hoopen här och föreläste.
Han är en sån sjukt duktig, skön och framför allt inspirerande människa!
Han fick mej verkligen att se vissa saker på ett nytt sätt.

Slänger upp en samlingsbild på några av dom saker jag plåtat i studion här under de senaste veckorna!


Emily, Pieter, Lovisa och Olivia

Nu ska jag ta en kopp té, läsa min läxa till imorgon och sen sova.
Imorgon blir det redovisning och lite annat och på torsdag far jag hem till Västervik igen över helgen eftersom vi jobbar med egna uppgifter på fredag :)

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du är sååååååhäääääär duktig <3

2010-09-14 @ 22:10:54
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Jennie

OM det ska! Längtar sjukt mkt! :)

2010-09-14 @ 22:19:26
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Ema

4 veckor, har jag också gått i skolan så länge menar du?! :O shit vad fort tiden går. ÄLSKAR verkligen porträttet på emily, det blir finare och finare för varje gång jag ser det ^^

2010-09-14 @ 22:57:23
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Ema

sv: yes, very sick indeed. och snart är det höstlov xD hihi.

2010-09-14 @ 23:08:44
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Amanda

du är så galet duktig!

Jag jagar förresten bil som en tok här till oktober ;D haha verkar kunna fixa en så att jag kan dra ner och tja, få med mig jennie då :D saknar dig galet mycket!

2010-09-15 @ 01:38:43
URL: http://amandalindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0