Rumour has it she ain't got your love anymore

Idag har vi haft bildanalys tillsammans med Carina Milde, genial feminist tillika råskön flata! Genusfrågor och diskutioner om den moraliska plikten vi egentligen har i vårat skapande.

Efter det så mutade jag Olivia med godis för att få limma massa skit på henne och plåta i studion. Raceade till pressbyrån med Jossan för att köpa en sockerkick till kvällen och nu ska jag kolla igenom lite bilder innan jag ska hem och duscha till levande ljus eftersom någon propp gått på internatet som gör att min toabelysning inte fungerar alls!


Kommentarer
Postat av: JesseJ

yo glue me up!!!

jag vill fåtta nån dag tååååååånyyyyyyiiiiii fucking call me!

2011-12-15 @ 20:57:00
URL: http://concretegirl.blogg.se/?tmp=17214646

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0