Speeding heartbeats

Det har nu hunnit bli december månad. Jag har hunnit med en resa till Paris med ett gäng från klassen och även hunnit bli ett helt år äldre, level 21 achieved!

Det är onsdag nu, vi landade i Skavsta i lördagsmorse efter att ha gått direkt från krogen till hostelet för att packa och sedan dra direkt till flygplatsen.
Sussade iallafall lite på Jimmys axel innan man var tillbaka i Gamleby då det bara var att dra igång festandet igen. Slutade kvällen på Palladium med för många gratis-shots haha.

Vaknade morgonen efter med världens (och då menar jag det) hemskaste bakfylla. Satt och dog i soffan då klassen överraskade mej med firande och Jimmy hade stått uppe hela natten för att göra mej världens finaste cheesecake, hur söt får man vara?!

Blev en lugn och skön födelsedag med min underbara lilla internatsfamilj. På kvällen satt vi 6 pers på övervåningen och bölade ikapp till Jonas Gardells "De halvt dolda".

I veckan har vi haft två föreläsningar, den ena om Linkimage och den andra om Superfeminism i konsten ungeför, väldigt intressanta båda två. Igår oljade jag dessutom in Jennifer och plåtade henne i studion sådär skitit och rått:

I afton ställer Jimmy till med storkalas på internatet och det avslutas nog med lite vin så ska väl försöka få lite jobb gjort innan dess.

Until next time ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0