She stands at the shoreline, with hands in the air.

Her words miss the dark light, does anyone care?


Rise Against nya låt sätter sej mer och mer för varje gång jag lyssnar på den! Finns här för dom som vill lyssna!
A Skylit Drive fortsätter också att pumpa ut låtar från deras kommande skiva som kmr om nån enstaka vecka. Åh så ny musik kan peppa en!

Idag har jag varit en hel vecka i skogen men det känns snarare som en månad. Tiden går verkligen hälften så långsamt här ute! Mestadels har dagarna fram till nu fördrivits med att retusha bilder och dylikt. I fredags tog jag mej en spontanfylla som slutade med att jag och Jonas satt och drack öl med våra grannar innan jag däckade inne i mitt badrum. Ibland är det skönt att bo ensam!

Idag hade vi i det kommersiella spåret redovisning efter att dom redaktionella hade igår. Kändes som jag fick bra respons på mitt arbete och tushade och skickade in dom sista bilderna idag till Nelly så får vi se om det blir något av det.
I övrigt är det mest spännande idag att jag hittade ett roligt märke på min ciderflaska när jag drack i duschen (i vanlig ordning)



Imorgon kommer David Bicho och Gustav Funck till skolan för vi ska ha rörlig bild resterande veckan. På fredag packar jag mina väskor och Emily i bilen och åker ner till Västervik för att visa henne min hemstad. Ska bli riktigt roligt!

Until next time!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Sv: Yes, och det ska bli najs :D

2011-02-10 @ 21:20:33
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Ema

sv: åh tack :D ja du, det var det minst sagt! skulle inte säga nej om någon erbjöd mig att åka dit imorn ;)

2011-02-10 @ 21:44:37
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0