Like broken mirrors

Ten million shards of glass and tears

15.14 på en torsdag och jag planerar att laga mat och sedan gå och lägga mej typ.
Kom hem från jobbet för en dryg halvtimme sen och känner mej helt slut. De senaste två veckorna har varit en berg&dalbana för hjärnan åter igen och det har påverkat min sömn. Ligger och vrider mej, drömmer så hemska psykiskt påfrestande drömmar och vaknar med en isklump i magen.

Inatt drömde jag att en kompis dog men att många inte brydde sej. Jag var helt förstörd men folk fortsatte bara att säga "Äsch du behöver ju faktiskt inte bry dej" och "men det var ju väntat, inget att bli ledsen för". Jag hade ingen rätt att bry mej lät det på folk, och det är kanske lite så jag känner i livet nu också. Att jag inte behöver bry mej, att jag ska skita i saker... men det är ju inte som att jag bryr mej för att jag har tråkigt. Jag bryr mej för att jag bryr mej, det är ingenting jag alls kan rå för!

Lova mej en sak ni som sitter och läser det här: Ta hand om er själva!
Tänk efter innan ni fattar beslut som kan få dåliga konsekvenser och bli inte arga för att folk runt omkring kanske blir oroliga eller försöker finnas där ibland!

Nu ska jag käka och sen krypa ner i sängen och kolla på Supernatural tills jag somnar. Måste vara utvilad imorgon för då drar jag, Petter, Jennie och Rasmus en roadtrip till Stockholm för Sonisphere! :D


Sitter ju vid mammas och pappas laptop nuför tiden (för lat för att koppla internet till den stationära) och har bara mina mappar från praktiken på den ungefär. Rotade lite i Nellymappen från nyårskampanjen och pillade med lite bilder i brist på nytt material :) haha
(Memo till mej själv: MÅSTE plåta med Agnes igen innan jag dör!)

Bye! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0