So leave all your love and your loving behind

you can't carry it with you if you want to survive!

Det är lite läskigt hur snabbt man ibland faller tillbaka till gamla vanor. Gårdagen var sjukt bra på alla sätt! Hade en kort och jättebra dag på jobbet, plus att det var tårt/kladdkakefrukost, mmm! Lyckades hitta ett par nya byxor på stan, två nya tröjor och ett par superkalsonger på det också. Kägo plockade upp mej i caben sen drog vi och festade hos honom med bra folk. Dräggade runt på Palladium, drack en perfekt Kägo på Simsons (bästa drinken) och snackade med trevliga människor jag inte språkats med innan. Skrattade med gamla bekantskaper och bjöds till dans av en random tjej i hamnen. Fick snacka med nån brud som gillade mina foton och bjöd på dricka, la in mej själv som "Tony Awesome" i hennes mobil också, för jag kände mej nog rätt så awesome... och full!

Hem till Kägs på efterfest där jag nallade ur Issas vinlåda och njöt av den ljusnande himlen på balkongen. Däckade runt halv 6, vaknade av att jag blev klappad på magen lite sådär random och fick vandra hemåt i regnet med bultande huvudvärk och såg ut som vad gårdagen hostat upp. Hann iallafall förbi systemet på vägen, det bästa med en walk of shame!
Kom hem till vad jag trodde skulle vara ett tomt hus men småkusinerna var här så jag fick agera lite lekfarbror ett tag. Nu har jag tagit mej en powernap och en liten jägeråterställare för snart så kör vi igen! ;)



Hade en SUPERKVÄLL igår! Hoppas folk där ute hade lika roligt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0