Too much, Too young, Too fast

I'm gonna tear it up so fill my glass

Hemma igen efter en sån sjuk superhelg i Stockholm!
I fredags plockade jag upp Petter och Rasmus sen åkte vi till Överum och plockade upp Jennie och fortsatte roadtripen. Öl, peppt sällskap och grym musik och sen var vi framme i huvudstaden. Mötte upp Emily, Amanda och Fabbe på medborgarplatsen, dumpade av väskorna hos Ramus pappa och sen drog vi till Zinkenberget och drack och hade kul!



Dagen efter körde vi en utefrukost på östermalm innan vi packade alkoholen och drog mot globen för att sätta oss och förfesta innan Sonisphere. Mötte lite sköna människor vi drack lite med och mötte upp Emily och Thomas. Drack upp, gick in, mötte upp Emy och hennes pojkvän, kollade lite på Arch Enemy och drog för att käka nachotallrik, åh festivalmat!! Sen drog vi för att kolla Aribourne, sjukt jävla bra! Jennie och jag stod typ längst fram så vi kämpade oss snabbt till In Flames sen men kom bara till andra staketet :(
Sjukt bra var det iallafall! Efter en jakt på dricka och vila fötterna (samt lättroande skoj med tomma flaskor) kollade vi på Slipknot och sen blev det en promenad, McDonalsbesök och lite chillande innan lördagen också var slut.





Söndagen blev det degande och utefrukost igen innan vi tog bilen mot Katrineholm för att släppa av Amanda och sedan vidare mot viken :) Sjukt värd helg, har haft så himla roligt!

Tack alla awsome people som var med!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Sv Ja det måste vi verkligen göra!! Vill åka på en massa festivaler nästa år helst :3 helgen va så jääävla bra :D

2011-07-11 @ 13:46:28
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Ema

ser gött ut det där du! precis vad jag taler om ;D

2011-07-11 @ 17:57:59
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Agny

sv; Tackar :) Ja, fast jag börjar sent på lördagen och jag är ledig på söndag så jag kör garanterat all-in på lördag iaf :) Ni är väl i stan då hoppas jag!!!!????

2011-07-11 @ 21:07:51
URL: http://agnysivy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0