Push me and I'll push back

I'm done asking, I demand


Jag ler, jag skrattar och jag drar djupa, underbara andetag. Plötsligt känns allt levande, jag har kontrollen!
I fredags hade vi föreläsning med Hasse Bengtsson, tyvärr inte jättemycket att hurra över och det hade varit roligt om han visat några mer av sina egna bilder tycker jag.
Efter en tripp till Nässjö för att handla, lite retush och print så förfestades det lite i grannhuset innan jag och Olivia blev inskjutsade till Emmie och David. Blev en rolig runda på Hotell Högland och kvällen avrundades på Elsas rum med pizza och en filmrepris av Jonas klätterbravader på Hotellets balkong, haha.

På lördagen tackade jag gud att jag knappt var något bakfull alls. Printade dom sista portfoliobilderna i skolan och fick hjälp av Rowan och Emma (som var på besök från Gamleby fotoskola) att välja ut lite ansökningsbilder som ska printas och skickas nästa vecka.
Hoppade i bilen lite väl sent och gasade hem till Västervik för att överraska lite folk på Maries fest. Alltid roligare att göra så, minerna på folk är obetalbara på alla sätt! Väldigt rolig kväll i vilket fall och det var fullt ös på Palladium.
Idag har jag degat hemma med Petter. Pizza och film är det bästa såhär dagen efter!


Bild på Astrid och Karin från några veckor sen när jag plåtade dom i Malmbäcks ödehus, modellande klänningar från Nelly.com

Imorgonbitti åker jag tillbaka till skogs igen för att ha portfolioredovisning. Pirrigt, pirrigt men väldigt roligt också!
Den här veckan blir en riktig "ta-tag-i-saker-vecka". Jag ska planera upp det sista inför Londonresan om en vecka nu. Ska även skicka in lite papper och ansökningen till Gamleby samt fixa med lite annat med företagandet. Nu när jag känner att jag har kontroll på livet ska jag klamra mej fast vid det!

Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det kommer gå bra Tony! Du är bäst :D

2011-03-27 @ 21:55:04
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Elly- mamma till Leon

Ja det har verkligen varit superskönt, skulle ju inte säga nej till en till sån helg precis :D

Snygga bilder! :)

2011-03-28 @ 08:19:11
URL: http://gravidnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0