London - part II

På torsdagen var det stekhett så jag och Evelina möttes upp i tunnelbanan för att åka till Hyde Park och njuta av vädret! Efter att ha grillats ett tag åt vi på restaurangen som låg brevid sjön i parken, väldigt gott!
Knallade sedan vidare ner till Big Ben och London Eye för att turista och passade på att kolla på lite Street Performers.
Fredagen innebar lunch på en asiatisk hälsorestaurang vid namn Itsu på Picadilly samt lite affärskollande efter fotograferingsmaterial. På eftermiddagen åkte jag och Evelina till Brixton för barbeque-party och bonfire på bakgården. Natten slutade vid 6 på morgonen när vi kom hem från nattklubben Fabric och krashade i sofforna hos Evelinas kusin!
På lördagen gjorde vi inte så mycket men på kvällen beslutade jag och Evelina oss för att ha finmiddag ute på restaurangen där hennes kusin jobbar i Covent Garden. Väldigt lagom och trevligt :)
På söndagen jobbade alla i Brixton så jag sov i stort sett hela dagen, sliten som man var efter helgen haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0