We should always know that we can do everything

I torsdags bilade jag och Linda från Viebäck till Stockholm för att jag skulle göra en plåtning för Cocoo.se. Efter några felkörningar hittade vi till slut hem till Coco på långholmen. Plåtningen flöt på bra och snabbt så efter det och en sen frukost med Coco så bilade vi hem igen. På vägen stannade vi till i Norrköping för att vi ville belöna oss med lite kläder inför sommaren samt äta på Max :3 mmm!
Tog även en avstickare vid Gränna för att köpa godis och besöka en ruin jag nu glömt namnet på haha.



I helgen var det sista festandet med klassen och dylikt så blev inte så mycket arbete gjort. Idag har jag däremot suttit och retushat så mycket jag hunnit emellan avslutningsmiddagar och tittande på gamla självporträtt och ansökningsbilderna med klassen. Lite såhär ser det ut änsålänge på min skärm:


Idag kom även det underbara beskedet att jag antagits till Reklam och Magasin 3D/CGI i Gamleby! :D Fick egentligen reda på det i fredags när Jonas och Oskar ringde och skrämde slag på mej innan dom önskade mej välkommen till Gamleby. Kändes dock riktigt först nu när det stod där, svart på vitt!

Happy days, det flyter på så himla bra nu för tiden trots att jag är så stressad. Ju skönare blir det ju att njuta när jag äntligen får lov på onsdag och flyttar hem till gamla Västervik igen :)
I helgen är det Uppcon också, så dags att dra fram den inre nörden och åka till världens gladaste plats!

Bye ;D

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du är värd allt det där :) Grattis igen!

2011-05-30 @ 23:16:28
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Josefin Stein

Grattis till Gamleby! Då blir vi klasskamrater, jag kom oxå in! Känner du till någon mer som blev antagen, är jättenyfiken på att se vilka man ska gå med:) Hare så bra så ses vi i höst! Gillar dina bilder föresten, måste jag ju säga/Josefin (jag intervjuades precis innan dig)

2011-06-01 @ 13:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0