18:25

Sitter i skolan och slötittar på när Linda retushar. Igår fick vi vår första individuella uppgift "Sell outs" som ska vara klar och redovisas på torsdag. PANIK! Är so not in tune with my creative process!
Alla andra plåtar, tuschar, riggar ambitiösa grejer i studion medans jag latjar omkring på min nya Macbook och får ångest över att jag inte kan komma igång. Ska ta en uppesittarkväll och retusha lite bilder från en plåtning jag hade förra veckan istället och köra hårt som fan imorgon!
Webcam bild i Jimmys bil från i förmiddags när vi var inne i viken och handlade rekvisita. Imorgon måste jag köra järnet, måste ju visa min ambitiösa sida också!

Kommentarer
Postat av: Agnes

sv: Haha, ja jag hade gärnat haft med er allihopa :D Sen kunde vi också stanna kvar där också, och komma hem till våren :)

2011-09-14 @ 20:57:50
URL: http://agnysivy.blogg.se/
Postat av: Ema

sv: nämen jaha :D men det är ju trevligt!

2011-09-15 @ 13:56:07
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0