If it means a lot to you

Imorse var det hårt att kliva ur sängen. Vi var lediga idag egentligen, eftersom vi blev klara med ID-fotograferingen som vi började med igår. Dock skulle vår grupp plåta i studion på morgonen till första uppgiften vi har som heter "I had a bad hairday" tillsammans med Gestaltande Foto.

Igår passade vi på att ha fotofest på internatet eftersom att vi fick ledigt. Det var väldigt roligt! Spelade spel, drack, umgicks och åt av Jimmys jättegoda sushi som han hade gjort :D
Min klass är så bra, känns verkligen som jag hamnat med så sjukt bra människor, verkligen!



Snart kommer bror min hit och ska dricka på internatet. Får väl se vart kvällen slutar. Har köpt mycket god dricka och Simsons har bartömning. Känner jag mej och Fabian rätt kommer han dra med mej in dit!

Until next time!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Fan va gött Tony! Är asglad för din skull :) <3

2011-09-02 @ 19:24:09
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0