When home is no longer a place

but a state of the heart!

Fredag och andra veckan i Gamleby är snart slut. Åh vad jag älskar det här, jag känner mej så hög på livet att jag knappt kan sova på nätterna längre! Förra veckan fick vi våran första uppgift "I had a bad hairday" tillsammans med GF (gestaltande foto) och min grupp bestämde att vi skulle göra en årsbok med lite olika misslyckade frisyrer. Lite såhär såg det ut när vi plåtade det i studion.





Jag gav Andrea en sån ruskigt snygg fjortis-makeover så det finns inte! Efter att jag fixat layouten och vi sammanfogat allt så redovisade vi i onsdags. Kändes bra och alla grupper hade gjort riktigt bra grejer tycker jag. Såhär såg några av bilderna ut till slut.



I söndags plåtade jag dessutom min klasskompis Jennifer i studion. Första gången jag stod i studion sen i maj så lite ringrostig kände jag med. Men som tur var så hade jag Jimmy och Linda som världens bästa assistenter! :D





Och sådär blev det till slut. Jag har dille på vindmaskinen nu i början tror jag ;) haha. Nu ska jag käka frukost med Adam och Tina och sen bege mej in till viken för att träffa Kägo, träffa flickan och fira brorsan ikväll!

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Ema

hahahaha, så jävla snygg du är på ditt year book-foto då! :D är för övrigt jävligt glad för din skull att det känns så bra med skolan och allt.

2011-09-09 @ 13:13:40
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: Elly- mamma till Leon

Vad glad jag blir att läsa att du är glad :D SÅ jävla kul att du KOM IN, så mkt som du velat dehär :)

Måste ses nån dag ( they had it coming) :) haha

2011-09-09 @ 13:31:01
URL: http://gravidnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0