You are a sell out

but you couldn't even do that right

Idag är det fredag och snart har tre veckor i byn flutit förbi. Vart tar tiden vägen? Tiden går verkligen fort när man trivs måste jag säga!
Den här veckan har mest bestått av att försöka komma på en idé som var genomförbar på deadlinen vi hade till vår första uppgift. Nånstans i en överdos av energidryck, dextroenergi och nässpray övergick min stress i rena hysteriska skrattanfall som skolans bibliotek aldrig skådat. Lyckades iallafall få ihop fem bilder som redovisades igår. Var riktigt kul att se allas uppgifter, älskar att gå med så kreativa människor!
Jag valde att göra reklambilder á la stilleben för rostbröd. "Fungerar i alla lägen" - även om du typ försovit dej, är romantiker, fyllehungrig etc. Vet att det skulle kunna genomföras mycket bättre men det skulle bara vara skissbilder ändå så det fick duga till första redovisningen.
Olivia och Fabbe var här och störde mej lite när jag satt och retushade i veckan.
Jimmy kom in och lånade ut sin tänkarmössa nån gång efter/före mitt hysteriska sammanbrott vid datorn haha.
Och sådär såg det ut för några minuter sen när Josefin och jag kom hit till skolan. En helt vanlig syn på Fotoskolan Gamleby haha. Idag ska det plåtas massa till del 2 av uppgiften är det tänkt. Ska plåta motbilder på aggressiva människor tänkte jag!
Until next time! ♥

Kommentarer
Postat av: Ema

haha "chefen". mysiga bilder! blir sugen på rostat bröd av dina bilder och jag har inget rostbröd hemma :(

2011-09-16 @ 12:12:02
URL: http://movingforthesakeofmotion.blogg.se/
Postat av: nikk

älska alla bilder haha

2011-09-16 @ 12:28:14
Postat av: Jennie

Åååh! Jag älskar rostbrödsbilderna :O

2011-09-16 @ 13:37:04
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/
Postat av: Agny

Haha, vilken bra bildserie :D NAJS!

2011-09-16 @ 14:47:12
URL: http://agnysivy.blogg.se/
Postat av: Jennie

Sv: Buu, saknar dig mä, väry much :(

2011-09-16 @ 17:29:56
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0